A világ legnagyobb darabszámban értékesített autója, a Ford Focus népszerűsége áll az autógyártó új marketing-kampány középpontjában, amelynek célja, hogy köszönetet mondjon a modell egyre növekvő rajongótáborának és több mint 12 millió vásárlójának.
Az új Focus októberi bemutatkozása alkalmából a Ford arra kéri vásárlóit, hogy osszák meg az autóval kapcsolatos emlékeiket és kellemes pillanataikat. A legjobb történetek vidám illusztrációkon és videókon kelnek életre, amelyek a közösségi oldalakon lesznek majd láthatók.
A Ford arra kéri azokat a munkatársait, akik az elmúlt 16 év során Focus-tulajdonosok voltak, hogy csatlakozzanak ők is a jó hangulatú kampányhoz. Ha Önnek is van egy érdekes Focus-sztorija, amit szívesen megosztana másokkal, látogasson el a Ford Magyarország Facebook oldalára, esetleg a Focus oldalára a Facebookon, vagy használja a Twitteren a #CelebrateFocus hashtaget.