A Sziget fesztiválon újra feltűnik idén is a Médiaunió Nem nehéz… kampánya. Nagy Ákos súlyemelő világbajnok emeli majd a magasba a vállalkozó kedvű fesztiválozókat, akik elmondhatják magukról: ők sem nehezek.
Ahogy a környezet védelme sem az.Hangsúlyosan jelenik meg a környezetvédelem a Sziget fesztiválon, amely az idei évtől a Médiaunió tagja. A fesztivál egyik jelmondata 2016-ban a Sziget is recycling, a rendezvény szervezői kifejezetten figyelnek majd arra, hogy a környezettudatosság és az újrahasznosítás fontosságára felhívják a rendezvény látogatóinak figyelmét.
Ehhez kapcsolódik a Médiaunió idei környezetvédelmi kampánya, a Nem nehéz…! A kampány két módon jelenik meg a fesztiválon. Augusztus 12-én, pénteken 15 órától a Civil Szigeten a Közép- és Kelet-Európai Regionális Környezetvédelmi Központ sátrában hírességek beszélgetnek arról, számukra mit jelent a környezetvédelem.
Pénteken és szombaton 14 és 18 óra között pedig a Sziget Recycling centereknél várja a vállalkozó kedvű fesztiválozókat Nagy Ákos súlyemelő világbajnok, aki háromszor képviselte Magyarországot a The World’s Strongest Man versenyén és 2016-ban minden idők legjobb magyar erősember eredményét elérve a 6. helyen zárt az Arnold Classic Africa profi erősember mezőnyében.
Azok a fesztiválozók, akik vállalják, hogy Nagy Ákos felemelje őket, jegyet nyerhetnek a jövő évi Sziget fesztiválra. A magasba emelésről készült képet #nemnehéz hastag-gel és a „Nem nehéz a környezetvédelem. És én sem vagyok az.” szöveggel kell feltölteni a Facebookra, valamint lájkolni kell a Nem nehéz Facebook oldalát. A tíz legtöbb like-ot kapó játékos SZIGET napijegyet nyer a jövő évi fesztiválra.
„Örülök, hogy a szervezők megtaláltak ezzel a felkéréssel és én is hozzájárulhatok a jó ügyhöz. A környezetvédelmet, és a környezetre való odafigyelést magam is fontosnak tartom, igyekszem a hétköznapok során is így élni” – monda Nagy Ákos, súlyemelő világbajnok.
„Örömmel működünk együtt Magyarország és Európa egyik legnagyobb és legnépszerűbb fesztiváljával, amely idén külön figyelmet fordít az újrahasznosítára. Reméljük, hogy a SZIGET fesztiválra tervezett egyedi akcióval még több emberhez tudjuk eljuttatni a kampány üzenetét, miszerint a környezetvédelem nem nehéz” – mondta Hargitai Lilla, a Médiaunió ügyvezetője.
„Ha szemléletváltozást akarunk elérni, akkor a legfontosabb célcsoport a fiatalok és a fiatal felnőttek” – mondta Gerendai Károly, a Sziget Kft. vezetője és a Médiaunió elnökségi tagja. „Így evidens, hogy a rendezvényeken is beszélünk a tudatos fogyasztásról. A Sziget és a Médiunió kampánya reményeink szerint erősíti egymást, így sokakhoz elér az üzenet, hogy egyáltalán nem nehéz figyelni a környezetre.”
Aki további tippeket, és könnyen betartható jótanácsokat szeretne kapni, az látogasson el a nemnehez.hu weboldalra, és a kampány, Nem nehéz című Facebook oldalára. A SZIGET fesztivál ideje alatt Facebook oldalon a Nem nehéz..! erősemberét is figyelemmel követhetik.