A TV2 Super Car című autós magazinműsorának legújabb adásában a RaceTaxi.hu tartóssági kupasorozatának női fordulójában, a hármas rajtszámmal induló Sári Évi színésznő teheti próbára vezetési tudását és technikáját egy 750 lóerős BMW M5 sportlimuzin kormánya mögött.
24 éve vezet Sári Évi musical színésznő, aki számára nem ismeretlen a versenypályák világa. Egészen fiatal korában ugyanis rendszeresen hosztesszkedett autó- és motorversenyeken, ahol a profi versenyzők néha megengedték számukra azt, hogy kipróbálják a versenyautókat.
A hétköznapokban persze nem a száguldozás a jellemző a színésznő életére, a sebesség iránti szeretetét azonban nem tudja és nem is akarja elengedni.
„Azt szoktam mondani, hogy lendületesen vezetek, ugyanakkor az ésszerűség és a szabályosság határain belül haladok az autópályán is. Nem szeretem, ha letolnak, levillognak, de szerintem az is veszélyes, ha valaki indokolatlanul lassan halad például a belső sávban” – magyarázza Sári Évi.
A tartóssági versenyen azonban nem kellett túlságosan odalépnie a gázra, ezúttal ugyanis nem az volt a feladat, hogy a 750 lóerős versenyautóból kihozza a maximumot, hanem az volt a cél, hogy nagyjából azonos sebességgel tegyen meg három kört.
„Persze volt nehezítő körülmény is, beszélgetnem kellett a mellettem ülő Rácz István autóversenyzővel” – mondja, majd hozzáteszi, igazi kihívás volt számára az, hogy válaszokat is adjon a kérdésekre, és közben jó köröket is menjen.
Ezután azonban fordult a kocka, a profi vette át az irányítást a BMW M5 ben, a színésznő pedig megtapasztalhatta a G-erő hatását, és a folyamatosan növekvő adrenalin semmihez sem hasonlítható mámorító érzését is.
„Hihetetlenül élveztem, amikor István vitt egy kört. Jó érzés volt vezetni a RaceTaxit, de felejthetetlen volt egy profi mellett is ülni” – mondja. Azt azonban, hogy mire lesz elég az eredménye, sikerül-e felállnia a dobogóra, nem tudja.
„A belső órámra nem hallgathatok, mert annyira belemerültünk a beszélgetésbe, hogy őszintén szólva kissé elvesztettem az időérzékemet” – mutat rá hozzátéve, bízik abban, hogy nagy különbségek nem lesznek az egyes körök között. A pálya bizonyos szakaszain ugyanis figyelte a sebességét, hogy aztán a következő körökben is nagyjából ugyanannyival menjen.
Az, hogy Sári Évi taktikája mennyire volt sikeres, az kiderül a Super Car áprilisi adásából.
Mint ismert, március 31-én startolt el a RaceTaxi.hu tartóssági kupasorozatának női fordulója a TV2-n futó Super Car autósmagazinjának részeként. A Magyarországon egyedülálló műsorformátum hétről hétre izgalmas és fordulatos versenyeket ígér, miközben a hazai hírességek eddig nem látott, új oldalával is megismerkedhetnek majd a nézők.