Site icon Napimagazin

Negyvenedik születésnapját ünnepli idén a Casio

Napjainkban már nem igazán tudunk olyan családot mondani, ahol ne fordult volna meg legalább egy Casio karóra. Nem is csoda: az idén negyvenedik életévét taposó márka az évek alatt bebizonyította, hogy képesek valami igazán maradandót alkotni úgy, hogy közben megfeleljenek a legújab trendeknek. A Casio hazai képviselete a mai napon az etyeki Korda Filmstúdióban elevenítette fel a márka utóbbi negyven évét. Ehhez nyújtottak segítséget a Casio hazai nagykövetei is, többek között Kemény Dénes, Klein Dávid, Marenec Fruzsina, Winkler Róbert vagy épp a Hősök tagjai is a márkával kapcsolatos személyes élményeiket osztották meg mindenkivel.

 

De vajon honnan is indult a Casio sikertörténete? Még ma is hibátlanul működnek azok a Casio karórák, amelyeket 1974-ben dobott piacra a gyártó, ráadásul az akkor kapható modellek a mai napig változatlan formában érhetőek el. Az időtállóság mindig is elvárás volt a Casionál, küldetés szintre viszont csak később emelkedett. 1981-ben a CASIO fiatal tervezője, Kikuo Ibe leejtette az édesapjától kapott drága karóráját, ami a padlón szilánkokra tört, ez pedig nem hagyta nyugodni az elkeseredett tervezőt. Elhatározta, hogy létrehozza a világ legkeményebb óráját. Egy tervezőkből és mérnökökből álló csapat a következő két évben megszállottan dolgozott, míg 200 törött prototípus után megszületett a G-SHOCK.

A karórát használtak már jégkorong helyett, kidobták egy helikopterből, átmentek rajta teherautóval, sőt postaládában is felrobbantották, de minden esetben sértetlen maradt! A brand strapabírósága rendkívül népszerűvé vált a Klein Dávidhoz hasonló extrém sportolók, körében, de a prémium kategóriát képviselő, Winkler Robi számára is nélkülözhetetlen tulajdonság a karóra választásában.

 

A hip-hop és rap világában nagyon fontos, hogy a zene által közvetített stílus és életérzés a kiegészítőkön is visszaköszönjön. Így amennyire nélkülözhetetlen a baseball sapka Deniz és a Hősök számára, annyira kultikus kiegészítői lett a G-SHOCK is. Az a karóramárka, ami már hollywoodi akciófilmek egész sorában bizonyította keménységét!

A Casio olyan férfiaknak is kínál karórákat, akik az elegáns és stílusos darabokat részesítik előnyben. Az aprólékosan kidolgozott, precíz és stílusos EDIFICE prémium férfi brand modelljei kitűnő választást jelentenek azoknak, akik nem tűrik a fél megoldásokat, csak a legjobbal érik be. Akárcsak a márka nagykövete, a márkaarc csapat kapitánya, Dr. Kemény Dénes. A kemény férfiak mellett ugyanakkor a hölgyekről sem feledkezik meg a Casio.

   

Idén húsz éves a G-SHOCK lánytestvére a BABY-G, amely örökölte bátyjától a strapabíróságot. Az évek során ugyanakkor olyan elképesztően sokszínűvé és divatossá érett, mint a brand nagykövete, Marenec Fruzsina. A BABY-G modellek a hozzá hasonló, bátor, merész és stílusos fiatal nőknek készülnek, akik a színpompás kínálatnak köszönhetően minden ruhához találnak tökéletes kiegészítőt.

 

A Pokorny Lia által képviselt SHEEN márka a legjobb példája annak, hogy mennyire megváltoztak a tervezési szempontok. Az egytől-egyig Swarowski kristályokkal díszített modellek már inkább ékszerek, mint karórák, miközben időtálló anyagokból készültek és társaikhoz hasonlóan pontosak. A SHEEN a kifinomult női eleganciát, intelligenciát és csillogást testesíti meg, éppen úgy, ahogy Lia.

   

Exit mobile version