A Nestlé Nespresso S.A. május 2-án hivatalosan is megnyitotta harmadik Nespresso Boutique-ját az Arena Plazában.
A cég üzleti modelljének legfontosabb eleme a saját értékesítési csatornák használata, melynek legmagasabb fokát jelentik ezek az üzletek. Ugyan a 23 féle Grand Cru kávékapszula, a magas nyomáson működő kávégépek és a különleges, formatervezett kávés kiegészítők akár online, a Nespresso webshopjában is beszerezhetők, a magas színvonalú kiszolgálást és a Nespresso élményt mégis a Nespresso Boutique-okban élhetik át a fogyasztók a legtökéletesebben. Így az Andrássy úti és az Allee-beli üzletek után immár az Aréna Pláza vásárlóinak is elérhetővé válik ez az élmény.
Az üzlet design koncepcióját és kialakítását a pörkölt kávé színével harmonizáló fafelületek jellemzik, melyek megfelelő nyugodt hátteret biztosítanak az izgalmas formákkal és színekkel játszó kávégépek és kiegészítők számára, ez által megteremtve az izgalmas és sokszínű Nespresso formavilágot. Az Arena Boutique hat kasszával és 169 m2-es területével eddigi legnagyobb „boutique in mall” típusú üzlet. Különlegessége, hogy mivel egy saroküzletről van szó, két oldalról is gyönyörű üveg felületek ölelik körül, így a vizuális anyagoknak és sokat láttató kirakatoknak köszönhetően megjelenése kívülről is nagyon impozáns.
A Nespresso Boutique-okra jellemző módon egy hatalmas kapszulafal gondoskodik arról, hogy a 23 féle Grand Cru kávé és a Limited Edition kávék is megfelelően bemutatásra kerüljenek. Ezek a falak teljes feltöltés mellett 120.000 kapszulát tárolnak.
A kávégépek bemutatását szolgáló falon a magas nyomáson működő gépek teljes kínálata megtalálható, a vásárlást követően pedig a kávékóstolásra kialakított barban van lehetőségük a vásárlóknak elfogyasztani egy csésze Nespressot. A gördülékenyebb és kényelmesebb kiszolgálást biztosítja a Boutique Pick-up pont, ahol lehetőség van az egyre népszerűbb online leadott megrendelések átvételére, illetve emellett kialakításra került egy, a kávégépek működésének bemutatására szolgáló terület is.
Az üzletben egy használtkapszula-gyűjtőpontot is létesítettek, ahol a vásárlók leadhatják használt alumínium kapszuláikat, a Nespresso pedig gondoskodik azok újrahasznosításáról. A Nespresso számára nagyon fontos a fenntarthatóság, ami a teljes vállalati működést áthatja, ezen belül pedig kiemelt figyelmet kap a kapszulák újrahasznosítása.
„Az Arena Boutique nyitással a Nespresso üzletek bővülése nem áll meg – mondta el Gyovai Györgyi, a Nespresso magyarországi vezetője – Jövőbeni terveink között szerepel, hogy a vidéki kávékedvelők számára is elérhetővé váljék az otthoni kávézás felülmúlhatatlan élménye, melyet a Nespresso jelent. Ezzel kapcsolatban már a következő hetekben is teszünk bejelentést majd.”