A L’Oréal jótékonysági napja, a Citizen Day idén ünnepli 10. évfordulóját. Ezt a napot a dolgozók kizárólag annak szentelik, hogy munkájukkal helyi, hátrányos helyzetű közösségeket és szervezeteket támogassanak, már több mint 60 országban.
A globális kezdeményezésben a magyar leányvállalat is aktívan részt vesz, idén Dobó Kata és Kovács Patrícia is bekapcsolódott a Máltai Szeretetszolgálatot támogató programokba.
A vállalat magyar csapata június 20-án tartotta önkéntes napját, 2019-ben a III. kerületi Máltai Szeretetszolgálat Családok Átmeneti Otthonának kertjét újították fel közösen a dolgozók, ahol kerítést festettek, kerti raklapbútorokat készítettek, valamint ugróiskolát, twistert és más játékokat festettek az aszfaltra, létrehozva ezzel egy olyan közösségi teret és kikapcsolódási pontot, melyet az ott lakó családok örömmel vehettek birtokba.
A Máltai Szeretetszolgálat Gyűrű utcai játszóterén pedig a L’Oréal munkatársai egy napot töltöttek el hátrányos helyzetű gyermekekkel, ahol a gyerekekkel közösen különböző sorversenyeken és ügyességi játékokon, valamint kézműves foglalkozásokon vehettek részt. Az aktivitáson a két színésznő, a Garnier márka nagykövetei is részt vettek, hogy jelenlétükkel még inkább felhívják a figyelmet az önkénteskedésre és a L’Oréal által képviselt értékekre.
A 2010-ben létrehozott, évente megrendezésre kerülő önkéntes nap lehetővé tette, hogy több mint 60 ország munkavállalói összesen több mint egy millió önkéntes órát ajánljanak fel több száz nonprofit szervezet számára. A nemzetközi aktivitások között szerepelnek például foglalkozások hátrányos helyzetűek számára, segítségnyújtás álláskeresőknek az önéletrajzírásban, idősek vagy hátrányos helyzetűek számára fenntartott intézmények felújítása vagy hulladékgyűjtés a természetben. A Citizen Day-en évente közel 30 000 önkéntes munkavállaló vesz részt.
„A Citizen Day ma már kiemelt esemény a Csoport naptárában” – mondta a L’Oréal csoport elnök-vezérigazgatója, Jean-Paul Agon. „Nagyon örülök, és büszke is vagyok erre a 10 éve elindított kezdeményezésre, amely évről évre egyre inkább megmutatja, hogy a L’Oréal és munkavállalói milyen szívesen vesznek részt tettekkel is a helyi szervezetek és közösségek életében.”