Áprilisban a Starbucks és a világ legismertebb beagle-je, Snoopy összefogtak, hogy együtt hívják fel a figyelmet a kedvesség erejére. A Global Month of Good kampány keretében a Peanuts™ szeretnivaló kutyusa nemcsak a kávézók hangulatát dobja fel, de arra is emlékeztet, hogy az apró figyelmességek mennyit számítanak a mindennapokban.
Egy hónap a kedvesség jegyében
A kampány központi üzenete, „Spread the kindness” – azaz „Terjeszd a kedvességet” –, amely egyszerű, de annál fontosabb gondolatra épül: egy mosoly, egy bátorító szó vagy akár egy meglepetésként átnyújtott kávé is szebbé teheti valaki napját. Snoopy pedig tökéletes nagykövete ennek az üzenetnek.

Snoopy, a négylábú inspiráció
Snoopy több mint fél évszázada hódítja meg a szíveket, mint Charlie Brown hűséges barátja. Bár nem szólal meg, gondolatai mindig pozitívak, szeretetteljesek és sokszor mókásak. A képregényeken túl filmek és sorozatok állandó szereplője, most pedig a kedvesség szimbólumaként tűnik fel a Starbucksban.
Négy dolog, amit Snoopy-tól tanulhatunk a kedvességről:
- Hűség – A valódi kedvesség alapja a megbízhatóság. Ahogy Snoopy is mindig ott van Charlie Brown mellett, mi is legyünk támasz szeretteink számára.
- Empátia – Szavak nélkül is érzékeljük, ha valaki rosszkedvű. Egy apró gesztus – egy kérdés, egy mosoly – sokat jelenthet.
- Önzetlenség – Snoopy a szeretetet viszonzás nélkül adja. Egy forró kávéval vagy figyelmességgel mi is örömet szerezhetünk másoknak.
- Vidámság – Ne vegyük túl komolyan az életet! Egy vidám pillanat, egy közös nevetés egy jó kávé mellett sokat számít.
Limitált Snoopy-kollekció a Starbucksban
A kampány részeként áprilisban elérhető lesz egy különleges Snoopy-ihlette kollekció: kulacsok, vászontáskák és újrafelhasználható poharak formájában. A barátságos figura az elviteles poharakon is megjelenik vidám matricák és grafikák kíséretében.

Különleges meglepetés április végén
Április 18. és május 1. között (illetve amíg a készlet tart) minden Grande méretű jeges Oat Shaken Espresso mellé ajándék Snoopy-s reusable cup is jár – így a kedvességet nemcsak megélhetjük, de magunkkal is vihetjük.
Apró gesztus, nagy hatás
A Starbucks célja, hogy megmutassa: a kedvesség nem bonyolult dolog. Néha egy egyszerű gesztus is elég ahhoz, hogy valaki napját jobbá tegyük. És ki más lehetne ennek jobb példája, mint Snoopy – az örök optimista, aki mindig ott van, amikor szükség van rá?
Áprilisban tehát irány a legközelebbi Starbucks, és oszd meg a kedvességet egy mosoly, egy kávé vagy egy limitált Snoopy-pohár formájában!