Főoldal Életmód Otthon Itthon tesztelik először az IKEA megújult nappali-bemutatóterét

Itthon tesztelik először az IKEA megújult nappali-bemutatóterét

Az IKEA „Teremts otthont a valódi énednek!” (Make room for life) koncepciójának különlegessége, hogy a vásárlók megváltozott életmódjára reagál, így kínálva új megoldásokat az otthon kialakításában. Az egyedülálló kezdeményezés részeként a magyar vásárlók a világon elsőként próbálhatják ki az újszerűen kialakított nappali-bemutatóteret a budapesti IKEA áruházban.

ikea-nappali-1

Peter Agnefjäll, az IKEA elnök-vezérigazgatója személyesen tekintette meg az áruház megújult nappalirészlegét, ahol az új belsőépítészeti kialakítás négy különféle élethelyzetre ad eltérő megoldásokat. Amennyiben a vásárlók is elégedettek, a világ valamennyi áruházának nappalirészlegét ezen példa alapján alakítják át a jövőben.

Szemléletváltás az IKEA-nál – megújult a budapesti áruház

A „Teremts otthont a valódi énednek!” projekt célja, hogy könnyebbé tegye a vásárlást, inspirálja a látogatókat, és ne csupán bútorokat, hanem a megváltozott életvitelhez illő lakberendezési megoldásokat kínáljon mindenki számára. Ennek megfelelően alakították át a budapesti IKEA áruház bemutatóterét, ahol a nappalik egyedi kialakításának köszönhetően a belsőépítészeti megoldások a jelen kor kihívásaira és eltérő életkörülményekre adnak választ. Hatalmas büszkeség, hogy Magyarországon valósulhatott meg a „Teremts otthont a valódi énednek!” globális projekt részeként a nappali-bemutatótér átalakítása. Az új szemléletnek megfelelően a nappalirészlegen áthaladva négy különböző életmódot folytató, más-más életszakaszban lévő ember nappalijában találhatjuk magunkat. Az átalakítás célja, hogy vásárlóinkat ne csupán a bútorok megvásárlásában segítsük, hanem lakberendezési megoldásokat kínáljunk nekik, inspiráljuk őket” – mondta Laza Péter, a projekt magyarországi vezetője.

A magyarok szeretik az új bemutatóteret

 A látogatói felmérések alapján az átalakítás óta a nappalirészleget 15%-kal többen sorolták a kiváló kategóriába, mint korábban. A felmérés eredményeiből az látszik, hogy sikeres volt a kezdeményezés, 33%-kal többen találtak átfogó lakberendezési megoldásokat a megújult bemutatótérben.

Peter Agnefjäll is megtekintette a budapesti áruház átalakulását

Peter Agnefjäll 2013 óta vezeti az IKEA Csoportot. „Az innovációban élen járó svéd vállalatként az IKEA számára kiemelten fontos a fejlesztés. Mindig arra törekszünk, hogy olyan megoldásokat kínáljunk a vásárlóink számára, amelyek az emberek élethelyzetei kapcsán felmerülő problémákra reagálnak – ezen az elven alapszik a „Teremts otthont a valódi énednek!” projekt is. A megújult budapesti nappali-bemutatótérrel az a célunk, hogy az emberek hétköznapjainak részesei legyünk és minél többeket inspiráljunk” – mondta el budapesti tartózkodása során Peter Agnefjäll, az IKEA elnök-vezérigazgatója.

ikea-nappali-2