Az autót az teszi igazán egyedivé, hogy minden rajz egy-egy tulajdonos legkedvesebb Focus-élményét ábrázolja. A #CelebrateFocus révén a Ford több millió elégedett Focus-tulajdonost kért meg arra, hogy osszák meg legjobb történeteiket autójukról a Facebook, a Twitter, az Instagram, a Google+ és a YouTube oldalain. A sokezernyi válaszból a Ford kiválasztotta a legjobb harmincat, majd felkérte Goodmant, hogy fesse meg ezeket a sztorikat – méghozzá úgy, hogy a vadonatúj Focust használja vászonként.
„Ki hagyna ki egy ilyen lehetőséget?” – kérdezi mosolyogva Goodman, aki egy Sharpie filctollal látott neki az alkotásnak. „Végre összefirkálhattam egy vadiúj autót! Ez azért vicces, nem?”
Usha Raghavachari, a Ford ügyfélkommunikációs managere elmondta: „A Focus 1998-as bemutatása óta 12 millió darab kelt el világszerte a modellből. Úgy hiszem, legalább annyi okunk van ezt a rengeteg embert felköszönteni, mint magát az új autót.”