Az Amerikából induló Black Friday egyre népszerűbb Magyarországon. A biatorbágyi outletközpont immár második éve csatlakozik a kezdeményezéshez és hirdet különleges akciókat a Fekete Péntekre, valamint az azt követő hétvégére.
Black Friday Magyarországon
Magyarországon 2014-ben vetette meg lábát a Fekete Péntek, azóta pedig egyre többen hirdetik meg saját különleges kezdeményeiket a karácsonyi vásárlási időszak kezdetét jelentő Black Friday-re vagy a november közepi-végi időszakra.
Black Friday a Premier Outletben
Bár az online piaci értékesítés és az e-kereskedelmi divatpiac is folyamatosan nő, az emberek még mindig szeretnek személyesen bemenni a boltokba: megfogni az anyagot, felpróbálni a terméket a vásárlás előtt.
A Premier Outlet a bevásárlóparkok közül központosítva elsőként csatlakozott 2015-ben a Black Friday promócióhoz. Az outletközpont életében a kezdeményezés rögtön a legforgalmasabb promóciók közé emelkedett, vetekedve, illetve túlszárnyalva a megelőző években november elején rendezett kuponos akciókat. „A látogatószám 2015-ben közel 17%-kal, a kiskereskedelmi forgalom közel 50%-kal, míg az egy látogatóra jutó költés mintegy 24%-kal nőtt a 2014-es évben szintén novemberben rendezett kuponos promócióhoz képest.” – mondta Imre Csaba, az outletközpont centerigazgatója. „A Black Friday központosított bevezetését maguk az üzleteink kezdeményezték. És sikerét mi sem bizonyítja jobban, minthogy számos márka rekord forgalmat ért el az akciónak köszönhetően. Nagyon népszerű volt tavaly például a GANT, a Geox, a Mango, a Tommy Hilfiger, az Office Shoes, a GAP, a Benetton, a Nike vagy az adidas üzletünk. Ilyenkor a vásárlók már próbálnak előre a Karácsonyra is vásárolni: ruhákat, cipőket, kiegészítőket és sportruházatot, sportcipőt keresnek. Idén is arra számítunk, hogy vásárlóink már most elkezdik a karácsonyi bevásárlást.”
A biatorbágyi outletközpont idén is meghosszabbította a Black Fridayt, november 25-től 27-ig várja a látogatókat akár 90%-os kedvezményekkel.”