Site icon Napimagazin

Bevételi rekordott döntött az eMAG

A 2014-es eredményekhez képest, délután 4 óráig dupla akkora értékben futott be megrendelés az eMAG webáruházhoz. A látogatások száma meghaladta az 1,3 milliót, amely túlszárnyalja a 2014-es teljes Black Friday akció eredményét. A vásárlások 40 százaléka már mobilon és a mobil alkalmazáson történt.

„A múlt évhez hasonlóan már az első órában rengeteg új vásárlótól érkezett megrendelés. Számítottunk a nagy érdeklődésre, ezért jóval nagyobb árukészlettel és több termékkategóriával készültünk, mint tavaly, hogy minden igényt kielégíthessünk” – nyilatkozta Hunyady László az eMAG marketingvezetője. Azt is elmondta, hogy a vártnál magasabb volt a látogatók száma, amely már délutánra meghaladta a tavalyi egész napos eredményeket.

Black Friday rekordok:

 

 

A legnépszerűbb termékkategóriák 16:00-ig:

 

 

Legkelendőbb piactéri tételek:

Exit mobile version