A 2014-es eredményekhez képest, délután 4 óráig dupla akkora értékben futott be megrendelés az eMAG webáruházhoz. A látogatások száma meghaladta az 1,3 milliót, amely túlszárnyalja a 2014-es teljes Black Friday akció eredményét. A vásárlások 40 százaléka már mobilon és a mobil alkalmazáson történt.
„A múlt évhez hasonlóan már az első órában rengeteg új vásárlótól érkezett megrendelés. Számítottunk a nagy érdeklődésre, ezért jóval nagyobb árukészlettel és több termékkategóriával készültünk, mint tavaly, hogy minden igényt kielégíthessünk” – nyilatkozta Hunyady László az eMAG marketingvezetője. Azt is elmondta, hogy a vártnál magasabb volt a látogatók száma, amely már délutánra meghaladta a tavalyi egész napos eredményeket.
Black Friday rekordok:
- Több mint 2,7 milliárd forint értékesítés
- 135 000 eladott termék
- Másodpercenként átlagosan 50 eladott termék az első 4 percben
- Több mint 150 000 látogató tartózkodott egyidőben az oldalon
A legnépszerűbb termékkategóriák 16:00-ig:
- Okostelefonok és tabletek: 5 600 megrendelés
- Televíziók: 5 000 megrendelés
- Parfümök: 3 400 megrendelés
- Konyhai eszközök: 3000 megrendelés
Legkelendőbb piactéri tételek:
- Könyvek: 10 000 megrendelés
- Játékok: 2 700 megrendelés
- DIY termékek: 2 000 megrendelés
- Fitnesz termékek: 500 megrendelés