Bemutatta a Ray-Ban szemüvegek új kampányát a Luxottica. A koncepció középpontjában a márka egyik alapvető értéke, a bátorság áll, amely hét különböző helyzetben mutatkozik be.
A sorozat darabjait Mark Seliger fotózta Los Angelesben. A reklámok a legújabb szemüvegek mellett olyan helyzeteket mutatnak be, amelyekben szükség van a bátorságra.
A szereplők olyan hétköznapi emberek, akik elég bátrak ahhoz, hogy vállalják tökéletlenségüket, harcoljanak a társadalom sztereotípiái ellen, túllépjenek határaikon és kifejezzék önmagukat.
A kampány a közösségi média oldalakon és a Ray-Ban.com oldalon is fut, ahol a követők inspirálódhatnak és bátorítást kaphatnak. A bejegyzések könnyedén fellelhetők az egyedi hashtaggel: #ittakescourage (magyarul körülbelül: bátorság kell hozzá).
A Ray-Ban a kampányhoz kapcsolódóan több egyedi aktivitást szervezett. Az első helyzetben két egymást még sohasem látott embernek kellett kérdéseket feltennie egymásnak, majd arra kérték őket, hogy négy percig nézzenek a másik szemébe. A másodikban két haragban lévő személyt arra kértek, hogy törjenek el együtt egy tányért, amellyel a múltbéli törést szimbolizálták a kapcsolatukban. A harmadik – talán legnehezebb – szituációban pedig egy csoport nemzetközi internetes véleményvezért arra kért, hogy egy időre kapcsoljanak ki együtt, és tegyék magukat online-ról teljesen offline-ra.