A Dell, a teljes körű informatikai megoldások egyik vezető szállítója magánvállalatként is növelte a kutatás-fejlesztés, az értékesítési csatornák, az ügyfélélmény és az értékesítés területével kapcsolatos beruházásait, hogy iparági vezető szerepet érjen el a fejlesztések és az innováció területén. A Dell ügyfelei igényeire fókuszálva valósítja meg hosszú távú stratégiáját, miközben egyedülálló módon szolgáltatja a felhasználók számára legfontosabb teljes körű integrált megoldásokat.
„A Dell ma a világ leggyorsabban növekvő integrált informatikai megoldásokat nyújtó vállalata. Stratégiánk az egész világon egybecseng az ügyfelek elképzeléseivel, hiszen ők az üzleti és informatikai igényeiknek megfelelő stabil, megbízható és teljes körű megoldásokat nyújtó szolgáltatót keresnek” – mondta Michael Dell, a Dell elnök-vezérigazgatója.
A Dell vezető pozícióban
- A Dell 2014 első félévében vezető pozíciót szerzett az értékesített külső és belső tárolókapacitás területén az IDC adatai szerint.
- A Dell Software két számjegyű bevételnövekedést ért el annak köszönhetően, hogy a vállalat folytatja különösen a biztonság és az információkezelés területére koncentráló globális szoftverüzletág kiépítését, beleértve az adatelemzést és a vállalati alkalmazások integrációját. Miután a Dell PartnerDirect program egy évvel ezelőtt kiegészült a szoftverekkel, a Dell Software ezen értékesítési csatornából származó bevételei is kétszámjegyű növekedést mutatnak.
- A Gartner a 2013-as eredmények alapján a Dellt az első helyre sorolta az egészségügyi szolgáltatók számára világszerte nyújtott informatikai szolgáltatások területén.3
- A piaci részesedés jelentős növekedésével összhangban áll, hogy az Everest Group Banking IT Outsourcing PEAK MatrixTM jelentése „Jelentős versenyző”-nek minősítette a Dell Services-t, amely folyamatosan bővíti pénzügyi szolgáltatási kapacitásait, innovatív technológiákba fektet be, szövetségeket hoz létre, és stratégiai célpontokat vásárol fel a bankok és a pénzügyi intézmények növekvő és összetett technológiai igényeinek kielégítése érdekében.5
- A Dell megőrizte második helyét az x86 szerverek globális piacán, az APJ régióban pedig visszaszerezte vezető pozícióját. Az IDC adatai alapján már a második egymást követő negyedévben a Dell volt az egyetlen jelentős szállító, amely az előző év azonos időszakához képest növelni tudta a részesedését a rack, és a blade szerverek esetében egyaránt.
- 2014 harmadik negyedévében a Dell tovább növekedett az ügyfélmegoldások (PC) üzletágban, hiszen az előző év azonos időszakához viszonyítva már a hetedik egymást követő negyedévben növelte a globális piaci részesedését. A harmadik negyedévben a részesedése nagyobb mértékben nőtt, mint a Dell két legfőbb amerikai versenytársáé együttesen, derül ki az International Data Corporation (IDC) iparági elemző cég nemrégiben közzétett előzetes adataiból.4 Az adatok alapján világszerte közel 10 százalékkal növelte a számítógépek értékesítését az előző év azonos időszakához viszonyítva a Dell.
A Dell bővíti megoldásközpontjait
- A Dell bejelentette bővítési terveit, miszerint 2015 elején egy új megoldásközpontot nyit az Illinois állambeli Chicago belvárosában. Az év elején az Egyesült Arab Emírségekben, Dubaiban, valamint a brazíliai Sao Paulóban nyitott új központokkal és a chicagói beruházással együtt a vállalat világszerte összesen 15 központtal fog rendelkezni, így nagyvállalati ügyfeleik és partnereik egyszerűbben tesztelhetik és értékelhetik a teljes körű megoldásokat és szolgáltatásokat.
- Mióta a vállalat 2011-ben az írországi Limerick városában megnyitotta első központját, a Dell közel 20 000 nagyvállalati ügyfél- és partnermegbízást teljesített, amely több mint 4 milliárd amerikai dollár összegű kereskedelmi bevételt eredményezett. A központok üzleti forgalma világszerte növekszik: a Dell megoldásközpontjai csak az elmúlt másfél év során több mint 11 000 ügyfél- és partnermegbízást fogadtak.
- A Dell megoldásközpontjait használó ügyfelek köre a nagyvállalatoktól és a civil szektorban tevékenykedő szervezeteken keresztül egészen a kis- és középvállalatokig terjed, beleértve a Dell értékesítési partnereit is.
- A központoknak köszönhetően az ügyfelek és a partnerek megismerhetik, fejleszthetik és tesztelhetik az egyedi informatikai igényeiknek leginkább megfelelő megoldásokat és technológiákat, amelyek segítségével javíthatják üzleti eredményeiket, és versenyelőnyre tehetnek szert.
- A Dell sajátossága, hogy olyan globális hálózattal rendelkezik, amely képes kapcsolatot teremteni a világ bármely pontján levő két központ között, így segítve az ügyfeleket és a partnereket a Dell hálózati infrastruktúrájára épülő alkalmazásaik világszintű tesztelésében.
A Dell rekordmagasságokba emeli a piacot meghatározó innovációt
- A Dell Research kifejlesztette a High Velocity Cloud nevű megoldást, amely a Dell elemzése szerint képes egy közepes méretű város, például Austin teljes mobileszköz-forgalmát kiszolgálni egy Dell rack szerver és hálózati berendezés teljesítményének a negyedével.
- A High Velocity Cloud nagy teljesítményű csomagfeldolgozáshoz optimalizálja, és a magas hálózati terheléssel járó funkciók kezelése érdekében hússzorosára növeli a szabványos virtuális szerverek kapacitását.
- Partnerei segítségével a Dell Research a közelmúltban beállított egy teljesítményrekordot, amivel megmutatta, hogy a High Velocity Cloud segítségével egy hagyományos hálózati csatlakozókkal felszerelt, speciális hardverrel nem rendelkező virtuális standard Dell R920 szerver olyan rendszerinfrastruktúrává válhat, amely képes 214 Gb/s sávszélességet biztosítani, miközben a kiszolgáló processzoridejének 90 százalékát szabadon hagyja a nagy hálózati terheléssel járó feladatok futtatásához.
- A High Velocity Cloud megoldással olyan szolgáltatás is percek alatt telepíthető, amelynek a telepítése korábban hat hónapot vett igénybe. Ez hihetetlen lehetőségeket nyit meg, és az üzleti modellek, az erőforrás-felosztás és a gyártási folyamatok újragondolására készteti a szervezeteket.
A Dell segítséget nyújt ügyfeleinek
- A DFS México 2014. októberi elindításával a Dell Financial Services (DFS) Latin-Amerikában is megjelent, így Mexikóban is kiszolgálja az üzleti ügyfeleket és az értékesítési partnereket. A terjeszkedésnek köszönhetően a DFS szolgáltatásai már 19 ország ügyfelei számára elérhetőek, beleértve az Egyesült Államokat, Kanadát, Európát6 és Mexikót is.
- Az első teljes európai évben a DFS több mint 4700 Dell ügyfélnek nyújtott segítséget a teljes körű technológiai megoldásokba történő befektetésben.
- A DFS minden más szegmensnél gyorsabban fejleszti a már több mint 2000 partnerrel működő értékesítési üzletágát, hogy finanszírozzák a teljes körű technológiai megoldásokat a végfelhasználók számára.
- A DFS segítségével az ügyfelek és a partnerek a növekedésre és az üzleti eredmények javítására koncentrálhatnak az új technológia beszerzésének számos pénzügyi akadályának eltűnésével.
A Dell formálja a jövőt
- A Dell Ventures befektetések lehetővé teszik a Dell számára, hogy az ügyfeleket szolgáló innovációs törekvések élvonalában maradjon, és támogassa az információs technológia jövőjének alakításában résztvevő vállalkozókat.
- A Dell a 300 millió dolláros Strategic Innovation Venture Fund tavalyi megalapítása óta az Invincea, a Lastline, a Formation Data Systems és a Nexenta cégekbe fektetett be. Az alap célja, hogy olyan, új fejlődő szakaszban lévő vállalatokba fektessen be, amelyek a technológia feltörekvő területeivel foglalkoznak, például tárolással, felhőalapú informatikával, Big Data megoldásokkal, következő generációs adatközpontokkal, biztonsággal és a mobilitással.
- A Dell Ventures tovább folytatja a Dell üzleti egységeivel folytatott munkát, okos, hatékony és többfunkciós csapatokat alkotva a stratégiailag fontos területeken. Ezek a csapatok növelik a hatékonyságot és a startup vállalatok azonosításának képességét. A Dell ezekbe befektet, partneri kapcsolatba lép velük, és piacvezető technológiai megoldásokkal hozzájárul a sikerükhöz.
- A Dell értéket közvetít az ehhez hasonló startupok felé: technikai és üzleti tanácsadást tesz lehetővé, hozzáférést biztosít a márkához, az ügyfelekhez, az értékesítési csatornákhoz és a piacra lépést támogató partnerkapcsolatokhoz, továbbá az OEM-megoldásokhoz is.