206 méter hosszú és 146 méter széles: a BMW Németország leleplezte a világ valaha készült legnagyobb reklámplakátját, amellyel megkezdődött a vadonatúj BMW 7-es sorozat világméretű reklámkampánya.
Az óriásplakátot a Frankfurti Nemzetközi Repülőtér északnyugati leszállópályájának közvetlen közelében állították fel, így szeptember 14-27. között a világ kilencedik legforgalmasabb légikikötőjének utasai és a 66. Frankfurti Nemzetközi Autószalon látogatói már a repülőgépen ülve bepillantást nyerhetnek a BMW legújabb büszkeségébe.
A több mint harmincezer négyzetméternyi felületű óriásplakát azon túl, hogy a világ legnagyobb reklámplakátja, új korszakot nyit a reklámkampányok területén. A kezdeményezést a BMW Németország számos területi és nemzetközi hatósággal szorosan együttműködve, helyi szervezetek és megannyi ember segítségével váltotta valóra. A hatalmas, száz különálló egységből álló plakátot a Frankfurti Nemzetközi Repülőtér kifutópályáinak szomszédságában szerelték össze, egy vadonatúj, innovatív technológia alkalmazásával, amelynek köszönhetően a hatalmas reklámplakát az erős széllökéseknek is ellenáll, miközben sem az állat-, sem pedig a növényvilágban nem tesz kárt.
A nagyközönség előtt szeptember 19-27. között nyitva álló 66. Frankfurti Nemzetközi Autószalon egyfajta előzeteseként a hatalmas reklámplakát a vadonatúj BMW 7-es sorozat jellegzetes, vese alakú hűtőrácsát ábrázolja – benne az aktív hűtőrács-rostélyokkal, amelyek a motor optimális hűtésének érdekében automatikusan nyílnak és záródnak.
Eme egyszerre szokatlan és rendkívüli marketingötlettel megkezdődött a vadonatúj BMW 7-es sorozat világméretű reklámkampánya. A bajor gyártó legújabb zászlóshajója a kortárs luxus és az úttörő innovációk terén is új mércét állít fel, ez utóbbi a modellsorozat globális kampányának vezérelveként is szolgál.
„A vadonatúj BMW 7-es sorozat a luxuslimuzinok szegmensének leginnovatívabb képviselője” – mondta Stefanie Wurst, a BMW Németország marketingvezetője. „Eme hatalmas, innovatív reklámplakát a modellsorozat autóipari csúcspozícióját és márkán belüli jelentőségét hangsúlyozza” – tette hozzá.